جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
صدرالله اسماعیل زاده

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل زاده گفت: عملیات وعده صادق ۲ به دشمن فهماند که تمام مناطق نظامی و اقتصادی آن تحت سیطره موشک های ایرانی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، مدیر حوزه علمیه مازندران، با تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ توسط نیروهای مسلح و سپاه مقتدر گفت: نتیجه این عملیات بزرگ این بود که دشمن بفهمد نه تنها مناطق نظامی بلکه مناطق اقتصادی آن هم تحت سیطره موشک های ایرانی است.

مدیر حوزه علمیه مازندران در جمع طلاب مدارس علمیه شهرستان نکا با تبیین مسائل روز بر لزوم بصیرت افزایی طلاب و روحانیون و انتقال آن به عموم جامعه تاکید و ادامه داد: اقتدار نیروهای مسلح به عنوان دستاورد مهم انقلاب خمینی با جهاد تبیین، برای مردم و مستضعفین جامعه امید آفرین خواهد بود.

وی با تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله (ره)، شهادت ایشان را ضایعه بزرگی برای محور مقاومت قلمداد کردند و افزود: جایگاه و شخصیت و زحمات این شهید در بین کشورهای محور مقاومت به صورت ویژه گرامی داشته خواهد شد و با شهادت این مرد بزرگ، مسیر و راه او متوقف نمی شود چرا که او مانند سیدالشهدای محور مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و یک گفتمان است که از بین رفتنی نیست.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تشریح عملیات وعده صادق ۲ خاطرنشان کرد: این عملیات از آن جهت مهم بود که مناطقی مورد اصابت موشک ها قرار گرفته که محل تربیت خلبانان، جاسوسان و نگهداری هواپیماهای جنگی است و به صورت ویژه توسط پدافندهای به روز آمریکایی مورد حفاظت و پوشش قرار داشت و دشمن در مخیله اش هم تصور نمیکرد که منطقه نظامی مانند نواتیم مورد اصابت موشک های ساخته شده متخصصان ایرانی قرار بگیرد و این نشان دهنده آن است که تمام مراکز نظامی حساس و حتی اقتصادی اسرائیل زیر چتر موشک هاست و درسی است برای کشور آذربایجان که نباید به سیستم های دفاعی رژیم صهیونیستی اعتماد کند چرا که نفوذپذیر هستند.

مدیر حوزه علمیه مازندران در خصوص حضور میلیونی مردم و اقامه نماز جمعه نصر توسط رهبر انقلاب و ایراد خطبه قراء، این نماز جمعه را عملیات وعده صادق ۳ نامگذاری کردند و افزود: حضور مردم و تشریف فرمایی رهبر انقلاب در سایه تهدیدات دشمن نشان داد که همه این ادعاها، پوشالی و همانند طبل، توخالی است.

وعده صادق ۲ نمایانگر احاطه موشک‌های ایرانی به مناطق نظامی و اقتصادی دشمن بود

وعده صادق ۲ نمایانگر احاطه موشک‌های ایرانی به مناطق نظامی و اقتصادی دشمن بود

وعده صادق ۲ نمایانگر احاطه موشک‌های ایرانی به مناطق نظامی و اقتصادی دشمن بود

وعده صادق ۲ نمایانگر احاطه موشک‌های ایرانی به مناطق نظامی و اقتصادی دشمن بود

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    0 0
    بسیار خوب